вторник, 23 юни 2020 г.



Давате ли си сметка, че често пъти дори и да знаем, че е по-добре за нас, да мислим положително, се усещаме, че през съзнанието ни преминават доста негативни мисли, и понякога не можем да ги спрем?

Не искаме да мислим по този начин, а те вървят една след друга все свързани с наши страхове, обиди, обвинения на някого друг или чувство за вина към себе си, например. Това е нашият вътрешен диалог, от който зависи как се чувстваме.

В такъв момент съм много благодарна, когато осъзная, че ако аз не направя нещо, за да спрат тези мисли, няма кой друг да го направи. За мен е много ефективно следното утвърждение:

АЗ СЕ ИЗПЪЛВАМ С ЕНЕРГИЯ И ЖИЗНЕНА СИЛА.

След като го повторя няколко пъти, мислите ми се насочват в съвсем различна посока - стават по-светли, изпълнени с любов и лекота.

Защо се случва това?

Ами просто вибрацията на човека се повишава и мислите се променят неизбежно. Сменяш фокуса си. Насочваш вниманието си към това, че в момента се изпълваш с енергия, с жизнена сила, която е основоположна за твоето съществуване и благосъстояние.

Жизнената сила – Божествената енергия на Любовта!

А щом вниманието е там, ти й позволяваш да се случи.
Позволяваш на Бог в теб да се прояви!

И така споделям с Вас тази изключително ефективна практика, която много ми помага. Ще се радвам да ми пишете как работи при Вас и какви са резултатите Ви.

 
Ако статията е полезна за теб, може да я споделиш, за да послужи на повече хора!

, за да не пропускаш и друга вдъхновяваща, полезна и интересна информация!

https://www.instagram.com/milenahodzheva/

Няма коментари:

Публикуване на коментар